BYTER BLOGG NU....ISTÄLLET FÖR I APRIL!!!

Hej på er alla! Som ni ser på min blogg är den JÄÄÄTTTEEEEEKOOONSTIIIIG!!!!! Och jag vet seriöst inte vad som är problemet. Skulle bara fixa en sak och så hände det helt plötsligt. Så sjukt alltså!! Men från och med idag så byter jag till min nya blogg, Jorossie.blogg.se. Det kan vara lite svårt att läsa det här inlägget med alla dessa konstiga bokstäver/tecken, men så svart är det nog inte. Jag kommer låta den här boggen stå kvar i en månad eller 2.
farewell sweetjossie and what's up Jorossie


Kommentarer
Postat av: emma Ledin

fin blogg! följa varandra med bloglovin? :)

2012-02-10 @ 12:20:09
URL: http://nattstad.se/emisz_
Postat av: Jennifer

Hm, om du har klistrat in något fel i kodmallen kan det bli såhär. Det hände mig:/

2012-02-11 @ 23:54:35
URL: http://musicgirlz.blogg.se/

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0