Feberdags!!

Jaha, då var det dags att vara förkyld igen. Ligger halvt döende i min säng med en kopp te. Hatar verkligen att bli förkyld, och särskilt på en dag som denna, Angelinas födelsedag. Yeeey, grattis Angelina!! Vi(familjen och jag)firade med pizza och kladdkaka(min lillasyster tjatade på att hon ville ha kladdkaka för att hon inte tycker om prinsesstårta)och sen en hel del presenter att öppna. Det mesta var petshop- och barbiesaker, cute :P

Men hörni, jag kom på en sak. Jag kan göra ett inlägg på hur man undviker att bli sjuk och hur man fortare blir av med sin förkylning :)
Vill helst göra det på ett nytt inlägg då, känner bara att det blir bättre då.
Så vi ses snart

Kommentarer

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0