Kanske...bara kanske

Hej alla små gullpluttar, hehe!! Hoppas ni mår bra.

Jag tänkte bara säga att jag kankse kommer byta blogg. Det är inte helt säkert, men jag känner bara att den här bloggen börja bli lite...trist och jag tycker det inte är så roligt att blogga nån mer(förutom nu, hihihi). Håller på att designa eller renare sagt, krångla med den nya bloggen och det går inte bra alls. "Aaaa, dumma kodmall!! Gör som jag säger!!", säger jag tyst för mig själv just nu. Men det ska iallafall bli en mycket mer livfullare, gladare och spännande blogg. Bloggnamnet är tom inspererat av ett ord på ett annat språk. Dessutom kommer designen på bloggen vara min vårdesign som är väldigt färgglad kan jag säga. Annars om jag inte byter blogg till typ, imitten av april så gör jag helt enkelt designen på min nuvarande blogg :)
Bli inte sura på nått sätt om jag nu kommer byta blogg. Ni som blir det får väll acceptera det!
sneakpeak på designen. ser ju annars ganska tydligt hur den kommer va, men jaja. Inte helt 100%




Kommentarer

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0