Så mycket att göra!!

Hej och godmorgon på er!! Ursäkta för att jag inte har uppdaterat bloggen dom 3 senaste dagarna, men jag har haft så mycket att göra denna vecka(och lite förra veckan också). Massa läxor, t.ex biologiprov idag som jag har tränat ganska mycket till och jag hoppas att det kommer gå ganska bra ändå. Sen ett grupparbete på religonen o.s.v. Dessutom så måste jag hjälpa till i mitt hushåll också. Måste ibland hämta min lillasyster från dagis eller från en kompis och laga middagen då mamma jobbar kväll, fast inte alltid :)
Ja, så har jag haft det denna vecka hittills och jag hoppas det lugnar ner sig åtminstone lite till nästa vecka.
Måste föresten dra till skolan nu, så vi ses lite senare allihopa.
Have a nice daaay!!

Kommentarer

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0