God...morgon!

HejHej på er och godmorgon, typ! Vaknade för någon timme sen och ska snart dra på min första danslektion för denna termin. Går i samma dans som förra terminen, HipHop Newstyle. Ska dra väldigt snart, så jag hinner tyvär inte berätta om gårdagens födelsedagsfest just nu alltså.
Det ända jag hinner säga är att vi(jag och min familj) firade min lärare från min förra skola, Agneta. Hon fyllde 50 år. Visst låter det lite som att jag har gått på en fest där bara vuxna och åldriga människor är, men igentligen så var det också folk i min ålder och yngre. Det var vänner, familjemedemmar, politiker(Agnetas man jobbar som politiker hos moderaterna), grannar, gammla och nuvarande elever var inbjudna. Själv så träffade jag några vänner där från min förra skola, kul att få se dom tyckte jag.
Oj, tiden går undan snabbt. Måste dra nu, så vi ses lite senare!
Här är iallafall en bild på Agneta innan jag drar





Kommentarer

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0