Håltimme just nu!

HeIIoHeIIo EvEryB0dY! Är i skolan och har en helt vanligt håltimme. Soft.....Ja, mitt bloggande har varit lite segt. Jag har inte haft så mycket att blogga om. Är alltså i en period då bloggandet är lite segt-inget att blogga om, lite trist, känner det nästan som ett tvång isället för roligt. Nått sånt! Tragiskt helt enkelt, tycker jag iallafall :P
Imorrn så är det studiedag för mig, ingen skola. Så jag tänkte att jag kunde blogga en del imorrn då, även om jag har typ ingat att blogga om. Men nått i huvudet har jag väll ändå, det händer ju nått hela tiden här i livet. Fast flesta händelser är ju lite tråkiga och det skulle va lite jobbigt om man skulle blogga om precis var ända liten sak som händer i sitt livet. 10 blogginlägg i timmen typ, haha, överreagerar :P
Men nu ska jag fortsätta och "njuta" resten av håltimmen och sedan är det DISA här på skolan. Det som är trist med att jag ska ha DISA är för att jag kommer missa hela elvens val. Och jag som var så taggad på det, buuhuu.
BYeBy3
Old pic of a dear friend  

 
P.S: Nån som märkte att jag nämde ordet "Blogga" mycket i detta inlägg :P

Kommentarer
Postat av: niles [PHOTOGRAPHY]

sv: tusen tack :)



ang http://niles.blogg.se/2012/january/different.html#comment

2012-01-26 @ 18:28:45
URL: http://niles.blogg.se/

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0