Sitter och chillar med Sassi(Sarafina)

Hej på er! Har precis ätit en inte precis så god middag. Cornkyckling med blugur. Var ganska konstig smak, typ smaklös på nått sätt. Nu sitter jag och myser med lilla Sassi vid datorn och så här brukar hon sova....
Först då hon har precis somnat ligger hon ihopkurad/som vanligt, men efter 20-30 min efter hon har somnat så ligger hon som på bilden. Hahaha, så sött :3 Men nu måste jag göra klart min religonläxa som ska vara klar IDAG och sen så ska jag faktiskt börja med min vårdesign till bloggen :D jag kommer inte "lägga upp" den ikväll, utan jag tänker bara förbereda så jag är berred till typ imitten av april.
Gotta go, see ya

Kommentarer

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0