Tillbaka från skolan för en stund sen....


...och då kanske ni undrar varför så sent. Jo, först tidigare på dagen var det vanlig skoldag ända fram till ca 13:00 sedan så skulle alla elever samlas ute. Efter det gick alla till aulan och såg på JamoJamoyoung (dansgrupp), ett lite tal och därefter sjöng några och spelade nått instrument :)
Sen nu ikväll, 18:00-20:00, så var det öppet hus i skolan. Andra som kankse skulle börja där kom dit. Jag själv var där med 3 kompisar och höll på med vårat arbete på elevens val. Har verkligen haft en toppendag idag. Totaly awsome!
Men nu måste jag göra mig iordning för imorrn och gå och lägga mig.
Nightynitghy guys. I'll see ya tomorrow ^^

Kommentarer
Postat av: Josefina

Du är så fin :) följa via bloglovin?

2012-01-24 @ 15:41:13

Har du nått att berätta/kommentera:

Skriv in ditt vackra namn här:
Jag vill inte glömmas

Din e-postadress(va inte orolig,bara jag kan se den)

Om du har en blogg, skriv upp den här :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0